حیاط خلوت من

خوش آمدید

سلام میدونین دلوار کجاست؟

یکی از شهرستان های استان بوشهر(عشخم)که اسم کاروان پارالمپیکه

حالا بریم سراغ عکس ها::

مرد وسطی  رو میبینین؟یکی از نوه زاده های ریسعلی دلواری

وای نمیدونین وقتی میخواد توضیح بده

یه روز یه نفر از تهران اومده بود اوردیمش اینجا وای نمیدونین نزدیک بود خودشو خیس کنه!!!

چرا؟ چون  همون مرد وسطی باصدایی شروع می کنه به توضیح دادن آدم میره تو حس بعدش میره تو جو چنان داد میزنه که میگم آقاهه نزدیک بود خودشو خیس کنه من که مردم از خنده چرا من نترسیدم؟؟

آخه من دفعه اول نبود که میرفتم باهمه یه بار رفتم!شاید هم دوبار!

خوب عکسهای دیگه:

پیشنهاد میکنم شما هم دیدن کنین!البته برای افراد زیر15 سال و افراد دارای بیماری قلبی توصیه نمی شود!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,ساعت 17:11 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com