حیاط خلوت من

خوش آمدید

 

 

دعا :
دعا کن سر جاش باشه وگرنه . . . !

منطق :
به خاطر اینکه من می گم !

آینده نگری :
اگر از اون تاب بیافتی و گردنت بشکنه محاله با خودم ببرمت خرید !

استقامت :
تا وقتی کلم بروکلی هاتو نخوردی از جات تکون نمی خوری !

اصلاح رفتار :
تو دیگه مثل بابات رفتار نکن !

قناعت :
میلیون ها بچه کم شانس توی دنیا هستن که آرزو می کردن من مادرشون بودم !

انتظار :
وایسا برسیم خونه . . .

رشد کردن :
اگر اسفناج نخوری بزرگ نمیشی !

کنایه :
گریه می کنی ؟ حالا یه کاری می کنم که واقعا اشکت در بیاد !

ژنتیک :
باید به خاطر ژن بابات باشه !

اصل و نصب :
این چه وضع اتاقه ؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی ؟

عدالت :
یه روزی بچه دار میشی ، امیدوارم بچه هات عین خودت بشن !



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت22:05---26 مهر 1391
لینکوندمت آجی

تو هم منو با عنوان وبم بلینک
پاسخ:باشه!


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:30---25 مهر 1391
خوشبختی گمشده همه ماست مراقب باشیم اگر آن را یافتیم خودمان را گم نکنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,ساعت 15:34 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com