حیاط خلوت من

خوش آمدید

سلام!i!نایت اسکین

خوفین؟؟؟!نایت اسکین

 

میخواستم دلیل عوض کردن قالبمو بگم که بعضی ها به خود نگیرن...!!

ماه محرم نزدیکه و من هم خواستم یکمی قلبمو تیره کنم!!بخواطر همین (قابل توجّه بعضی ها)

 

خوب بایییییییییینایت اسکین

حالا هم چند تا عکس قلب و اینجور چیزا واستون گذاشتم!!

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت16:27---10 دی 1391
کلا وبلاگت مثل خودت قشنگه پاسخ:مرسی

مرتضی
ساعت10:03---25 آبان 1391
سلام

من همون لوگو گفتین درست کنم هستم

شرمنده که دیر شد من اینترنتم قطع شده بود

حالا هم یه لوگو عکس سری ساختم ببین خوبه یا یکی دیگه بسازم



منتظر نظرت هستم تو وبلاگم
پاسخ:سلام!!مرسی خیلی قشنگ شده بود!!


ali
ساعت10:03---20 آبان 1391
salam/damet garm/doset..../ya ali
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,ساعت 22:5 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com