حیاط خلوت من

خوش آمدید

.

سلام

این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم

امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم

و سال دیگه هم بهت تبریک بگم

و پاکی رو باهم جشن بگیریم

کریسمس مبارک

کریســـــــمس مبارک



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:46---6 دی 1391
های سهراب !

منم!

من صدایت کردم!!

کفش هایت با من،

داشتم می گفتم...

قایقت جا دارد؟ ...

... پشت دریا... آن سو...

هر کجا راهی هست،

هر کجا قایق تو خواهد رفت،

ذهن من می آید...

بخدا چینی تنهایی من هم افتاد،

تک به تک پژمردند

روشنی من، گل، آب...

قفسی را که در آن کرکس نیست،

من ندانسته گرفتار شدم...

بین مردم ماندم؛

بی گمان پای چپر های همه شیطان است

و خدا دورتر از آنکه زمین می تابد.

دست هر کودک ده ساله ی شهر،

ساختار تبری است

سبزه ها را یک یک می شکنند.

راست می گفتی تو؛

دور باید شد از این خاک غریب...

آب دریا هم تا گل نشده...

باید رفت...

با تو هستم سهراب !

من صدایت کردم!

قایقت جا دارد؟؟؟؟؟!!!


roz meshki
ساعت18:40---6 دی 1391
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم
Salam khoobi? Mersi sar mizani dadaپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت 19:33 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com