حیاط خلوت من

خوش آمدید

سلام بچه ها دیشب یه فیلم دیدم خیلی گریه دار بود خیلــــــــــی

من که از اینترنت دانلودش کردم بهتون پیشنهاد میکنم حتما نگاش کنین بعد نظرتون رو بگید

 

اسم فیلم؟!

         

              <زمانی برای دوست داشتن>



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت0:22---20 شهريور 1391
حتما خوبه که میگی/تشکر
پاسخ:مرسی بنظرم اهمیت دادی..........


يگانه
ساعت9:44---19 شهريور 1391
سلام من لينكت كردم....
پاسخ:me too!


مسعود
ساعت20:41---18 شهريور 1391
شما که میگی حتما قشنگه دیگه.منم دانلودش میکنم
پاسخ:lمرسی!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,ساعت 17:8 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com